niedziela, 5 kwietnia 2015

Witam !

Witam wszystkich blogowiczów !

 Postanowiłam założyć bloga z kilku ważnych dla mnie powodów. Przede wszystkim, dlatego że chciałabym publikować opinie na temat książek (zobaczymy o czym jeszcze). Od zawsze kocham pochłaniać tomy, a moja przygoda zaczęła się od sagi Harry Potter. Zaraziła mnie tym moja siostra cioteczna, najprawdziwsza książkoholiczka ! Niestety ostatnio nie znajduję czasu na lekturę i tym sposobem, zbierają mi się stosy na półkach...a ja ? Spoglądam na nie ze zmieszaniem i odkładam wszystko na "jutro"... Mam nadzieję, że ten blog zdyscyplinuje mnie trochę bo to już nie robota ! Zresztą jest podobnie z masą innych spraw w moim życiu.
Myślę też, że pomogłoby mi to poprawić moją bardzo niepewną pisownię, a przy okazji, zainteresuję się Waszymi powieściami.
Według mnie, są to wystarczające powody na powstanie tego bloga ! Postaram się zaglądać do Waszych blogów oraz zamieszczać recenzje tych moich zapomnianych ksiąg, ...
Na tym, kończę mój pierwszy, krótki post i życzę Wam :

WESOŁYCH ŚWIĄT WIELKANOCNYCH ! 




1 komentarz: